Zwrot podatku z Holandii
Pracując w Holandii, na pewno zauważyłeś, że z Twojego wynagrodzenia odliczana jest pewna kwota na podatek dochodowy. Zapewne wiesz, że określoną część lub nawet całość zapłacaonego podatku jesteś w stanie odzyskać!
Skąd się bierze podatek do zwrotu? Z wynagrodzenia pracownika co miesiąc jest odliczana zaliczka na podatek dochodowy. Ustala się ją przyjmując założenie, że pracownik będzie zatrudniony przez cały rok i osiągał podobny dochód cały czas. Z tego powodu jeśli zatrudnienie trwa krócej albo gdy wysokość przychodów ulega wahaniom, dochodzi do nadpłaty, jaka ulega zwrotowi.
Suma zwortu taksu zależy od wielu czynników, jak m.in. suma rocznych dochodów i zapłaconego podatku. Aby w przybliżeniu wyliczyć sumę należącego się zwrotu, możesz użyć naszego bezpłatenego Kalkulatora. Precyzyjnego wyliczenia dokonują specjaliści w naszej sidzibie.
O odzyskanie podatku z Holandii masz prawo ubiegać się za ostatnie 5 lat. Najłatwiej jest skorzystać z pomocy specjalistycznej firmy z długoletnim doświadczeniem, jak np. RT TAX. W takiej sytuacji proces zwrotu podatku skróci się do niwielu nieskomplikowanych działań.
Aby rozpocząć proces zwrotu podatku można zadzwonić do naszego biura, przyjść do naszego biura lub zapisać się on line, wypisując Formularz, umieszczony na stronie internetowej RT TAX. Po wysłaniu Formularza, automatycznie otrzymasz wiadomość elektroniczną z objaśnieniami oraz listą niezbędnych dokumentów, a w przeciągu następnych czterech godzin roboczych możesz spodziewać się telefonu od naszego specjalisty, w celu przedstawienia kroków procedury.
Druki niezbędne do wykonania zwrotu podatku z Holandii to: kopia paszportu lub innego dokumentu tożsamości a także formularze Jaaropgave lub ostatnie dokumenty wypłaty wynagrodzenia uzyskane od wszystkich pracodawców, w przypadku gdy było ich więcej niż jeden w określonym roku.
Jeden albo drugi formularz jest potrzebny, bo to on informuje, jakie były Twoje roczne wynagrodzenia i jaką wartość podatku od nich zapłacono.
W przypadku gdy nie posiadasz w ogóle tych dokumentów jesteśmy w stanie je dla Ciebie pozyskać a wtedy będziesz w stanie ubiegać się o otrzymanie należnych Ci nadpłaconych podatków!
Gdy posiadasz już wymagane formularze, należy je do nas przesłać. Możesz je wysłać tradycyjną pocztą lub zamówić usługę kurierską na nasz koszt. Szczegóły o tym, jak tego dokonać znajdują się w w e-mailu, który otrzymasz od nas.